SAAB har nio liv, men finns ett tionde?

Måndag kväll och jag har precis kommit hem efter en tur till Borås och Nässjö. På vägen hem hörde jag på radion att konkursen för SAAB närmar sig med stormsteg, men hur många gånger tidigare har det inte varit så tidigare i år? Men samtidigt skulle det inte förvåna mig om SAAB överlever även den här gången, samtidigt är jag fortfarande övertygad att SAAB inte har ett obegränsat antal liv. En konkurs eller likvidation menar jag är helt oundviklig precis som jag gett uttryck för här på bloggen i flera år nu. Återstår nu och se om Viktor Müller lyckas få fram pengar ännu en gång imorgon eller om en ansökan om konkurs kommer in.

 

Ha en riktigt trevlig arbetsvecka önskar

 

Gert Ohlin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0