4:e Advent

Bromma flygplats fredag eftermiddag, jag sitter här och väntar på min fru eftersom vi skall fira 4:e Advent här i vår huvudstad. Tur att hon inte flyger via Arlanda för där är strömlöst just nu hörde jag man ropade ut här på Bromma.

 

Tänk nu är det redan 4:e Advent, jag tycker bara är det några dagar sedan vi tände det första Adventsljuset – vart tar tiden vägen i december? I förhållande till januari känns december som en oerhört kort månad, även det här året då vi har en s k arbetsgivare Jul. Precis som vanligt i min bransch skall allt göras och bli klart för årsskiftet, därför är tiden min absolut största bristvara i dessa Juletider.

 

Jag vill nu till sist önska dig en fin 4:e Advent!

 

 

Gert Ohlin

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0